Ознаке

[  Прилог историјату рукописа трећег  издања Несебичног музеја, одломак из једног рукописа пронађеног ових дана ]

……Волео бих да ово издање објавите што пре, јер рукопис је спремљен…

Примите мој најсрдачнији поздрав.

За све остале информације стојим Вам на расположењу.

(Белешка : У међувремену , још једном, прерадио сам рукопис трећег  изд. антологије, сажимање је било готово током јесени, 2001. Избор је сужен на 150 аутора.  Предао сам Нову понуду потенцијалном издавачу и дискете. Новембра месеца 2001. И? Да ли је прихваћена моја понуда? 30. јануара 2002. године, чинило ми се, да од свега тога нема ништа! 4. фебруара 2002. почињем да верујем да је можда најбоље да до краја фебрауара одем по дискете –  рукопис.

Одлучио сам : Чекаћу до недеље, 7. априла 2002. године (Благовести)*. (Осам месеци је више него довољно за одговор и штампање. Ја сам практично дао скоро припремљен рукопис за штампу.)  После тога рока Понуда више не важи. (Сачуваћу на ЦД руму 3. верзију антологије, али ћу, највероватније, објавити, како знам и умем, 4. верзију :  радикално и реално издање. Многи ће отпасти; шта се ту може!? ) Једног дана, када материјално будем био у могућности, објавити библиофилско коначно издање ове антологије… Можда ће то бити оно право? ) (Средином  фебруара, 2002.)

_____________

* Петак, 3. мај 2002. Прошло је – више од пола године како сам предао потенцијалном издавачу рукопис трећег издања антологије НЕСЕБИЧАН МУЗЕЈ. Да ли ће и када објавити то 3. издање? Не вреди  дангубити и трошити време, чекајући да се издавач смилује. Прочитао сам у новинама, престоничком „јеванђељу“ да објављује (исти издавач)   на три страна језика!!! осредње делце једног литерарног превртача – пре неколико дана. За осредња дела осредњих писаца могу се, елем, наћи материјална средства за објављивање. НЕСЕБИЧАН МУЗЕЈ мора да – чека? Мора ли, заиста?

Не. То треће издање сматрам завршеним ; објавићу га у електронском облику, учинићу га до краја лета 2002. доступним милионима корисника електронских медија.  Моћи ће да се  нађе на  следећој адреси Веб сајт  њњњ.заветине.цом (  Заветине Плус ултра ) , фајл 009. ЗОНА ПРЕЛИВАЊА. Електронске Свеске Академије алхемије (3  –  9 /  2002). Иако ми то као издавачу и  састављачу не иде у корист. Истовремено, припремам 4.. коначно издање ове антологије, које ће бити  објављено, о мом руву и круву, надам се и верујем, до београдског Сајма књиге 2002. у оквиру мога Опуса : УМЕТНОСТ МАХАГОНИЈА

https://sites.google.com/site/odandedovde/miroslav-lukic-beleznice-dnevnici-i-1969—2009/ponudaeventualnomizdavacu

