Ознаке

 

   БАЈКА

 

Премда је све ово записано

Давно у дебелим књигама

Ипак данас ја

Излазим аждаји на мегдан

За љубав цареве кћери

Ал све мање ми изгледа

Да је та аждаја права аждаја

И  да је царева кћер заиста царева

И да сам ја заиста ја

(Неустрашиви јунак из приче)

А све више ми изгледа

Да ће ме аждаја прогутати

Заувек ће царева кћер

Остати заточена у кули

Лијући сузе низ беле руке

Преко свега ће израсти трава

Срушиће се лепи свет

У блато и прах

 

Зашто сам залутао у ову причу

_____________________________________

Станоје  МАКРАГИЋ ( 1946 –  ). Песник. Књиге поезије :  Певачи доњих светова (1973), Земаљски врт (1976), Време нашег земног живота (1982), Божански квартет (1987), Дрво живота (1991)… –    Овде се прештампава песма прелиминарно објављена у Летопису МС, новембар 1980.

